Merac möcüzəsi
Ərəb dilində "yuxarı çıxmaq, yüksəlmək" mənasını verən merac Peyğəmbərimizin (s) böyük möcüzələrindən biridir. Qurani-Kərimin "İsra" və "Nəcm" surələrində Peyğəmbərimizin (s) möcüzəvi şəkildə Məscidül əqsaya etdiyi gecə səyahəti və "Sidrətul müntəha"ya* yüksəlişi barədə xəbər verilmişdir.
"İsra" sözünün ərəb dilindəki lüğəti mənası "gecə səyahəti
və ya gecə yürüşü"dür. Uca Allah Sevimli Peyğəmbərimizin (s)
möcüzəvi səyahətini "İsra" surəsinin ilk ayəsində belə
bildirmişdir:
"Əqsa" sözünün ərəb dilindəki mənası "uzaq, ən uzaq"dır.
Məlum olduğu kimi, Məscidül-həram Məkkədə, Məscidül-əqsa isə
Qüdsdədir. Bu iki yer arasındakı məsafə isə təxminən 1235
km.-dir. Sözügedən möcüzə baş verəndə Peyğəmbərimiz (s)
Məkkədə idi. Allah Rəsulu (s) bu möcüzə ilə Məkkədən
Qüdsdəki Məscidül-əqsaya aparılıb. Böyük İslam alimi İbni
Kəsir merac hadisəsi ilə bağlı səhabələrdən ən azı iyirmi
beş nəfərin Peyğəmbərimizdən (s) rəvayət etdiyini, bu
sayının hətta 45-ə qədər çıxa biləcəyini ifadə etmişdir.
Bunlardan ən etibarlı sayılanları Ənəs ibn Malik, Əbu
Hureyrə, Əbu Səid əl-Xudri, Malik ibn Sasaa, Əbu Zərr
əl-Ğifari, Şəddad ibn Əvs, Abdullah ibn Abbas, Abdullah ibn
Məsud və Ümmü Haninin rəvayətləridir.26 Hədislərdə verilən
məlumatlara görə, Peyğəmbərimiz (s) əmisi qızı Ümmühan ibn
Əbu Talibin evində yatarkən Cəbrail Peyğəmbərimizə (s)
görünüb və onu "Buraq" adlı miniyə mindirərək
Məscidül-əqsaya aparıb. Merac hadisəsi də burada baş verib.
Hədislərdə Peyğəmbərimizin (s) merac əsnasında başqa
peyğəmbərlərlə görüşdüyü, cənnəti və cəhənnəmi gördüyü
rəvayət edilir və bir çox müfəssəl məlumatlar verilir.
İslam mənbələrində mövcud olan məlumatlara görə, merac
möcüzəsi müşriklər və iman gətirməyənlər tərəfindən -ağıllarının
azlığına görə- şübhə ilə qarşılanıb. İman gətirməyənlər
Peyğəmbərimizin (s) düz danışdığına inanmayıb ona qarşı
çıxdıqları üçün bu hadisənin düz olub-olmadığını
araşdırmışdılar. Rəbbimiz inkarçıları və müşrikləri bu
çirkin davranışlarına görə bir daha pis vəziyyətə salıb və
lağ etdikləri şey öz əleyhlərinə çevrilib. Bu hadisə hədisdə
belə bildirilmişdir:
Onlar Peyğəmbərimizdən (s): "Bizə Məscidül-əqsanın necə
olduğunu danışa bilərsinizmi?" Çünki onlardan bəziləri həmin
bölgəyə gedib Məscidül-əqsanı görmüşdü.
Rəsulullah (s) danışır:
"Məscid haqqında danışmağa başladım. Bəzi yerlərini qeyd
edərkən şübhələndim. Bundan sonra Məscidül-əqsa gətirilərək
Aqab ya da Ukeylin evinin qarşısına qoyuldu. Mən də ona
baxaraq danışmağa başladım".
Rəsulullahın (s) sözlərindən sonra oradakılar belə dedilər:
"Allaha and olsun ki, Məscid haqqında düz danışdı".
Müslimdəki bir hədisdə isə Rəsulullah (s) belə buyurmuşdur:
"Özümü Kəbənin şimal tərəfində (Hicrdə) gördüm. Qureyşlilər
səyahətim haqqında soruşurdular. Beytul-Maqdis (Məscidül-əqsa)
haqqında yadımda qalmayan bəzi məqamları soruşdular...
Bundan sonra Allah-Təala Məscidül-əqsanı mənim üçün qaldırdı
(gözümün qarşısına gətirdi). Məndən soruşulanlara ona
baxaraq cavab verirdim".28
Məscidül-əqsanın olduğu bölgəyə əvvəlki həyatı boyunca heç
vaxt getməyən Hz.Muhəmmədin (s) müşriklərin suallarına
səhvsiz cavab verməsi Rəbbimizin böyük bir möcüzəsi və
mərhəmətidir.
Bu möcüzə ilə iman gətirənlərin şövqü, həyəcanları və
Peyğəmbərimizə (s) olan bağlılıqları daha da güclənmiş, iman
gətirməyənlər və müşriklər isə öz inkarçılıqlarında ağılsız
şəkildə İsrar etmişlər.
Hədis mənbələrində bildirilir ki, müşriklər Hz.Əbu Bəkirin
yanına gələrək -merac hadisəsinə görə- Hz.Muhəmməd (s)
haqqında əsassız böhtanlar uydururlar. Hz.Əbu Bəkir merac
möcüzəsinə inanmayaraq hələ də Peyğəmbərimizə (s.ə.v)
inanıb-inanmadığını soruşan müşriklərə: "O deyirsə, əlbəttə
ki, düzdür" cavabını vermişdir. Bu hadisə qarşısındakı gözəl
və sadiq davranışına görə Hz.Əbu Bəkir Peyğəmbərimiz (s)
tərəfindən "Sıddıq" ləqəbi ilə şərəfləndirilmişdi.
Hədislərdə müşriklərin Peyğəmbərimizdən (s) dəlil tələb
etmələrindən sonra sevimli Peyğəmbərimizin (s) müşriklərə
onlara inkar etmələri mümkün olmayan daha bir möcüzəvi dəlil
təqdim etməsi belə bildirilmişdir:
Peyğəmbərimizə (s) dedilər ki, "Dediyinin dəlili nədir?"
Hz.Peyğəmbər (s) dedi ki, "Qureyşlilərin bir karvanına rast
gəldim. O, filan yerdə idi. Karvan bizdən hürkdü və
istiqamətini dəyişdirdi. Karvandakı dəvələrdən birinin
üzərində qara və ağ çuval vardı, dəvə böyürüb yıxıldı".
Karvan gəlib çatanda nə baş verdiyini soruşdular. Onlar da
Hz.Peyğəmbərin (s) danışdığı kimi xəbər verdilər.
Göründüyü kimi, Peyğəmbərimiz (s) həm heç vaxt görmədiyi
Məscidül-əqsanı ətraflı şəkildə təsvir edərək, həm də
yoldakı karvanların vəziyyətini xəbər verərək Rəbbimizin
rəhməti olan böyük möcüzələr göstərmişdir.
Merac hadisəsi ilə bağlı Quranda verilən məlumatlardan biri
də Peyğəmbərimizin (s) Sidrətül-müntəhaya yüksəldilməsidir.
"Nəcm" surəsində bu möcüzə belə bildirilir:
Merac hadisəsi Uca Allahın sevimli Peyğəmbərimiz
Hz.Muhəmmədə (s) nəsib etdiyi çox böyük bir möcüzəsidir.
Rəbbimizin Peyğəmbərimizə (s) iman gətirməyənlər qarşısında
verdiyi üstün bir dəlilidir. Rəbbimizin Peyğəmbərimiz
Hz.Muhəmmədə (s) göstərdiyi möcüzələrin hər biri yalnız
Allahın istəyilə, Allahın istədiyi şəkildə və vaxtda,
hansısa səbəblərə bağlı olmadan yaradılmışdır. Bu
möcüzələrin hər biri iman gətirənlərin imanını daha da
gücləndirən çox böyük müjdələrdir.