Allahın mağarada hazırladığı möcüzələr
İslam mənbələrində və tarixi sənədlərdə qeyd edilən məlumatlara görə, Rəsulullah (s) Peyğəmbərliyinin 14-cü ilində səfər ayının 27-si gecəsi evini tərk etdi və hz.Əbu Bəkirin evinə getdi. Daha sonra hz.Əbu Bəkirlə birlikdə Məkkəni tərk etdilər. Peyğəmbərimiz (s) müşriklərin onu ilk axtaracaqları yerin şimala tərəf davam edən əsl Mədinə yolu olacağını bilirdi. Buna görə də tamamilə əks istiqamətdə yol seçdi. Bu yol Məkkənin cənubundakı Yəmən yolu idi. Bu yolla təxminən 5 mil (6 km) gedərək "Sevr" adlandırılan dağa gəldilər. Dağ hündür olduğundan oraya çıxmaq təhlükəli, dırmaşmaq da çox çətin idi. Peyğəmbərimiz (s) yanındakı yoldaşı hz.Əbu Bəkirlə birlikdə burada bir mağarada gizləndilər. Rəvayət edildiyinə görə, Sevr dağındakı bu mağara "Athal" adı ilə tanınırdı.
Bu vaxt Qureyşlilər Allah Rəsulunu (s) tapmaq üçün bütün
yolları kəsdilər və silahlı adamlarla yollara nəzarəti
gücləndirdilər. Süvarilər, piyadalar və izaxtaranlar bölgəni
ətraflı şəkildə axtarmağa başladılar. Dağlara, vadilərə və
yoxuşlara yayıldılar. Peyğəmbərimizi (s) axtaran izləyicilər
mağaranın ağzına kimi gəlib çıxdılar. Peyğəmbərimiz
Hz.Muhəmməd (s) həmin anda Allaha təvəkkül edirdi. Rəbbimiz
Quranda bunları bildirir:
Peyğəmbərimiz (s) Allahın ayəsində də bildirdiyi kimi,
Allaha könüldən təslim olmuşdur və taleyinə də təvəkkül
içindədir. Rəbbimiz də Peyğəmbərimizin (s) gözəl əxlaqının
və təvəkkülünün əvəzində onu Öz yardımı ilə dəstəkləmiş,
onun bədəninə sağlıq, güc, ürəyinə də rahatlıq və güvən
hissi vermişdi.
Bəzi insanlar belə böyük bir çətinliklə səciyyələnən
vəziyyəti çox səthi şəkildə və həmin anın həyəcanını hiss
etmədən dəyərləndirə bilərlər. Çünki özü təhlükənin hədəfi
olmayan bir insan bu ovqatı anlaya və duya bilməz. Məsələn,
bir adam inkarçı düşmənləri onu axtararkən bir mağarada
həyatı təhlükə altında olan Peyğəmbərimizin (s) diqqətini və
sayıqlığını yaşamadan dərk edə bilməz. Bütün iman
gətirənlərin bu şərtlər barədə çox ətraflı şəkildə düşünməsi,
Peyğəmbərimizin (s) üstün fədakarlığını, səbrini və
iradəsini lazımi qədər təqdir edə bilməsi çox mühümdür.
Lakin Peyğəmbərimiz (s) həyatı boyunca bir çox hadisələrdə
olduğu kimi bunda da Allahın istəyi ilə möcüzəvi şəkildə
xilas olub. Rəvayətlərə görə, müşriklər təqib nəticəsində
gedib çıxdıqları mağaranın girişində hörümçəyin tor
qurduğunu və göyərçinin də yuva qurub yumurta qoyduğunu
görəndə içəridə heç kimin olmadığını düşünərək geri
qayıdıblar.
Həqiqətən də bu şərtlər nəzərə alınanda mağaranın
girişindəki hörümçək torunun dağılmaması içəridə heç kimin
olmadığına bir işarə kimi qəbul edilə bilər. Çünki mağaraya
girilsəydi, bu tor mütləq dağılacaq və hörümçək də həmin
yerdə tor qurmayacaqdı. Digər tərəfdən, göyərçinin orada
olmasına da eyni mövqedən yanaşmaq lazımdır. Əlbəttə ki, bu
vəziyyət hər şeyə hakim və qadir olan Allahın bir
möcüzəsidir. Hörümçəyə mağaranın girişində tor qurduran,
göyərçini orada rahat şəkildə yerləşdirən qüvvə Allahdır.
Peyğəmbərimizə (s) və mağarada birlikdə olduğu yoldaşına heç
bir xətər dəyməməsi, Allahın görünməyən əsgərlərlə ona
dəstək verməsi, ürəyinə rahatlıq və əminlik hissi verməsi
əlbəttə ki, böyük möcüzələrdəndir.
Təfsirlərdə hz.Məhəmmədin
(s) ona verilən əsgərlərin mələklər ordusu olduğu bildirilir.
Həmçinin "Tövbə" surəsinin 40-cı ayəsinin axırında Allah
"...O vaxt Allah ona bir arxayınlıq nazil etmiş, onu sizin
görmədiyiniz əsgərlərlə müdafiə etmiş, kafirlərin sözünü
alçaltmışdı. Yalnız Allahın sözü ucadır. Allah yenilməz
qüvvət, hikmət sahibidir!", - buyuraraq bu həqiqəti bizə
bildirir. Bu ayədə bildirilən möcüzəvi hadisələr "Cəlaleyin"
təfsirində belə şərh edilib:
Əgər siz ona, yəni Hz.Peyğəmbərə (s) kömək etməsəniz,
vaxtilə Allah ona kömək etmişdi. Küfr edənlər onu Məkkədən
çıxardıqları vaxt, yəni müşriklər Darunnədvədə yığışıb
öldürülməsini, yaxud həbsini və ya sürgün edilməsini
istəyəndə onu Məkkədən çıxmaq məcburiyyətində qoyduqları
vaxt ikinin ikincisi idi. Yəni iki nəfərdən biri idi. Digəri
də hz.Əbu Bəkir idi. Burada
ifadə edilməsinə çalışılan məna budur: Bu çətin vəziyyətdə
Rəsuluna (s) kömək əlini uzadan Allah başqa vəziyyətlərdə də
onu köməksiz buraxmaz. Həmin vaxt onlar Sevr dağındakı
mağarada ikən Peyğəmbər (s) müşriklərin ayaqlarını görüb
əndişələnən və Ona (s): "Onlardan biri ayaqlarının altına
baxsa, bizi dərhal görəcək", - deyən yoldaşına, yəni Hz.Əbu
Bəkirə "Kədərlənmə! Çünki Allah Öz yardımı ilə bizimlə
bərabərdir" deyirdi. Nəhayət, Allah bir fikirə görə,
hz.Peyğəmbərin (s), digər bir
fikirə görə də Hz.Əbu Bəkirin üstünə rahatlıq və
əmin-amanlığını göndərdi. Onu, yəni
hz.Peyğəmbəri (s) görmədiyimiz əsgərlərlə, yəni
mağarada və döyüş meydanlarında bir mələklər ordusu ilə
gücləndirdi. Beləliklə, küfr edənlərin kəlməsini, yəni şirk
mübarizəsini ən alçaq, yəni ən məğlub, Allahın kəlməsini,
yəni kəlmeyi-şəhadəti isə ən yüksək, yəni üstün və qalib
etdi. Allah mülkündə güclüdür. Bütün işlərində hikmət
sahibidir.
Rəbbimiz Peyğəmbərimizə (s) çoxlu sayda möcüzəvi hadisə ilə
kömək edib, ona mələklərlə dəstək, qəlbinə rahatlıq verib və
iman gətirməyənlərin -o qədər çox sayda, hər tərəfdən əhatə
etmələrinə baxmayaraq- ona zərər yetirməsinə mane olub.
Bağışlayan, qoruyan, nəzarət edən Allah kömək edənlərin ən
xeyirlisi və bütün gücün yeganə sahibidir.
Peyğəmbərimiz (s) də hər işində Allahın köməyi ilə uğur
qazanıb. Allah Peyğəmbərimizə (s) olan köməyini ayələrdə
belə xəbər verib:
("Təhrim" surəsi, 4).
"...Allah Ona (dininə) yardım edənlərə şübhəsiz ki, yardım edər. Həqiqətən Allah yenilməz qüvvət, qüdrət sahibidir!"
("Həcc" surəsi, 40).
"Sevdiyiniz başqa bir nemət də - Allah dərgahından kömək və yaxın qələbə gözləyir. Möminlərə müjdə ver!"
("Saff" surəsi, 13).
Peyğəmbərimizin (s) üstünlüyünü lazımınca başa düşməyən
inkarçılar əslində hər şeyin tək hakimi olan Allahı lazım
olduğu kimi təqdir edə bilməmişlər. Allahın köməyində və
himayəsi altında olan Peyğəmbərimizi (s) məğlub edə
biləcəklərini düşünmələri onlar üçün əlbəttə, böyük qəflət
olmuşdur. Çünki onlar sonu əvvəlcədən bilinən, özlərinin
ağır məğlubiyyəti ilə nəticələnəcək bir mübarizəyə
girmişdilər. Allah bir ayədə belə buyurur:
Allah başqa bir ayəsində isə Peyğəmbərimizə (s) heç kimin
xətər yetirə bilməyəcəyini, Allahın, Cəbrailin, mələklərin
və saleh möminlərin onun dostu, köməkçisi, dəstəkçisi
olduğunu belə xəbər verir: