İman gətirməyənlərin Peyğəmbərimizi (s) öldürə bilməməsi
Peyğəmbərimizin (s) insanları haqqa və doğru olana dəvət etməsi haqsızlıqlardan və zülmlərdən mənfəət əldə edən, məqam və mövqelərini itirməkdən qorxan bir qrup adamın Peyğəmbərimiz (s) və onun yanındakı möminlər əleyhinə müxtəlif tələlər qurmasına səbəb olmuşdu. Çünki Peyğəmbərimizin (s) söylədiyi həqiqətlər onların malik olduğu dünyəvi mənfəətlərin böyük əksəriyyətinin bir anda öz dəyərini itirməsinə gətirib çıxarırdı. Təkəbbürlü olduqları üçün də həmin günə kimi sitayiş etdikləri bütlərə bağlı qalmaqda inadla davam edir, inandıqları batil dəyərlərdən əl çəkmək istəmirdilər. Bunun əvəzində onlar Peyğəmbərimizi (s) ya öz dinindən əl çəkməyə məcbur etmək ya da öldürmək məsələsində öz aralarında müzakirə aparırdılar. İman gətirməyənlərin və müşriklərin qurduğu bu planlar barədə bir Quran ayəsində belə deyilir:
Ayədə də buyrulduğu kimi, Rəbbimiz tədbir tökənlərin ən
xeyirlisidir və sevimli Peyğəmbərimizi (s) onların bütün
hiylələrindən qoruyaraq təmizə çıxarmışdır. Allahın "...onların
hiyləsi sizə heç bir zərər yetirməz. Şübhəsiz ki, Allah
onların nə etdiklərini biləndir" ("Ali-İmran" surəsi, 120)
ayəsinin bir hökmü olaraq möcüzəvi şəkildə Peyğəmbərimizə (s.ə.v)
də heç bir zərər vura bilməmişdilər.
Allah Peyğəmbərimizə (s) heç kimin maddi və mənəvi cəhətdən
heç nə ilə əsla zərər verə bilməyəcəyini başqa ayələrdə belə
vəd edib:
"Onlar yalana qulaq asanlar və haram yeyənlərdir. Əgər yanına gəlsələr, aralarında hökm et və ya onlardan üz çevir. Əgər onlardan üz döndərsən, sənə heç bir zərər verə bilməzlər. Əgər aralarında hökm etsən, ədalətlə hökm et. Allah ədalət sahiblərini sevər!" ("Maidə" surəsi, 42).
Hədislərdə Peyğəmbərimizə (s) Quran əxlaqını təbliğ etməkdən
əl çəkməsi üçün müşriklərin müxtəlif yollara əl atdıqları
xəbər verilir. Bunlardan biri də məqam, mal-mülk, sərvət
təklif edərək Peyğəmbərimizi (s) cahilcəsinə dünyəvi
mənfəətlərlə mübarizəsindən əl çəkdirməyə çalışmalarıdır.
Bir Quran ayəsində belə bildirilir:
Maddi və mənəvi hər növ təklifə baxmayaraq Peyğəmbərimiz (s)
Allahın ayələrini insanlara çatdırmaq və başa salmaq
məsələsində çox böyük qətiyyət, möhkəm bir xarakter nümayiş
etdirmiş, ona qarşı yönələn təhdidlərə heç vaxt fikir
verməmişdir. İbni Əbi Şeybə "Müsnəd"ində məkkəli
müşriklərdən biri olan Utbə ibn Rabiənin Peyğəmbərimizə (s)
ünvanlanan çirkin təkliflərini belə bldirir:
"...Nəyə görə ata-babalarımızın azdığını deyirsən? Əgər
rəhbərlik istəyirsənsə, bayraqlarımızı sənə verək və səni
özümüzə başçı seçək. Əgər mal-mülk və pul istəyirsənsə, sənə
və səndən sonrakı nəslinə bəs edəcək qədər sərvət yığaq".
Peyğəmbərimiz (s) Allahın razılığını hər şeydən üstün tutmuş,
Allahın mərhəmətini və cənnətini əsl mükafat kimi görmüş,
çox güclü imana malik bir müsəlman olmuşdur. Heç bir dünyəvi
təklif, məqam, vəzifə, pul heç vaxt ona təsir etməmişdir.
Allah bu cür müqəddəs elçisi üçün dünyada da çoxlu
var-dövlət və fəthlər nəsib etmişdi, Allahın axirət
həyatında hazırladığı mükafat isə əlbəttə ki, daha böyük
olacaqdır. Peyğəmbərimizi (s) haqq mübarizəsindən əl çəkməyə
məcbur etmək üçün müşriklərin rəhbərləri müxtəlif tələlər
qurub hazırlamışdılar. Lakin onlar heç bir məqsədə nail ola
bilməyəndən sonra Peyğəmbərimizi (s) sürgün etmək, həbs
etmək və axırda da öldürmək üçün xain planlar qurmağa
başladılar. Buna görə də öz aralarında vaxtaşırı
Peyğəmbərimizin (s) vəziyyətini müzakirə edirdilər. Bu
tarixi həqiqət İslam mənbələrində belə qeyd edilib:
İbni İshaqın ifadəsinə görə, Qureyş qəbiləsi yığışaraq
Rəsulullah (s) haqqında məsələni həll etmək üçün bir-birinə
belə dedilər: "Bu adamın vəziyyətinin necə bir həddə
gəldiyini görürsünüz". Bundan sonra qızğın müzakirələr
başladı. Aralarından biri: "Onu bir yerə salıb həbs edək,
heç kimlə görüşməyinə də imkan verməyək və ölənə kimi oradan
çıxarmayaq. Ölməməsini təmin edəcək miqdarda da yeyib-içmək
verək..."
Lakin bu fikrə etiraz etdilər. Belə bir hadisə iğtişaşlara
gətirib çıxara bilərdi. Bu dəfə başqasının "Onu həbs etməyək,
Məkkədən çıxaraq..." təklifi də müsbət qəbul edilmədi. Çünki
"Muhəmməd (s) ərəblərin hər hansı bir əşirətinə gedər, gözəl
sözləri ilə onları özünə cəlb edər, onları öz arxasınca
aparar və bizdən intiqam alar..." deyildi. Bundan sonra Əbu
Cəhl belə dedi: "Muhəmmədi (s) öldürməkdən başqa həll yolu
yoxdur".
Müşriklər və iman gətirməyənlər bu xain planları tətbiq
etməyə imkan verəcək maddi və mənəvi imkanlara malik
olmalarına baxmayaraq bu istəklərinə heç vaxt çata
bilməyiblər. Çünki Peyğəmbərimiz (s) Uca Allahın himayəsi
altında hərəkət edən mübarək bir insandır. Hədislərdə
Peyğəmbərimizi (s) öldürmək üçün gənc, güclü və silahlı
adamların seçilib təşkil edildiyi bildirilir. Bu adamlarla
yanaşı Peyğəmbərimizi (s) qılıncla öldürməyə gələn çoxlu
sayda könüllü də vardı. Hədislərdə bu adamların bir yerdə,
eyni anda Hz.Muhəmmədə (s) hücum edərək onu öldürmələrinin
planlaşdırıldığı qeyd edilir. Bütün bunlara baxmayaraq
Peyğəmbərimizi (s) öldürməyin mümkün olmaması, Allahın iman
gətirməyənlərin və müşriklərin tələ və hiylələrini hər dəfə
boşa çıxarması Peyğəmbərimizin (s) yaşadığı çox böyük
möcüzələrdəndir.
Çox cəsur və igid bir adam olan Peyğəmbərimiz (s) qanlı
döyüşlərdə də şəxsən iştirak edib, düşmənləri ilə
qabaq-qabağa gəlib. Döyüşlərdə ön cəbhədə olmasına
baxmayaraq onu öldürmək yenə də mümkün olmayıb və o,
Allahdan bir möcüzə kimi heç bir zərərə məruz qalmadan geri
qayıdıb. İnkarçılar döyüşdən kənarda bəzən əllərinə başqa
fürsətlər keçsə də, yenə bu mübarək insanı öldürə
bilməyiblər. Peyğəmbərimizin (s) vəzifəsini başa çatdırmadan,
həm də çox böyük təhlükələrlə üzləşməsinə rəğmən ölməməsi
əlbəttə, çox böyük bir möcüzədir.
Bu möcüzə ilə bağlı olaraq İbni Hənbəl Təbarani və Əbu Nuaym
Cadədən (r.a.) bunu nəql ediblər:
Peyğəmbəri (s) gördüm. Yanına bir nəfər gətirilib. "Bu adam
sizi öldürmək istədi" deyildi. Bundan sonra Allah Rəsulu (s)
belə buyurdu: "Qorxma, qorxma! İstəsən də Allah məni sənə
öldürtməzdi..."
Allahın onu qoruduğunu bilən və Ona təvəkkül edən
Peyğəmbərimizin (s) döyüş meydanlarındakı qorxmazlığı və
cəsarəti bütün möminlərin nümunə götürdüyü bir
xüsusiyyətidir. Peyğəmbərimiz (s) Allahdan başqa heç kimdən
qorxmayan, çox cəsur, çox üstün əxlaqa malik səbirli bir
insan olmuşdur. O, öz fədakarlığı ilə də bütün möminlər üçün
ən gözəl nümunədir. Onun fədakar və cəfakeş davranışının ən
gözəl nümunələrindən biri döyüşdə möminləri münasib yerlərə
yerləşdirmək üçün sübh tezdən qalxması və evindən çıxması
idi:
Peyğəmbərimiz (s) şəxsən özü inkarçıların, müşriklərin və
münafiqlərin hədəfində ikən və həyatı təhlükə altında olduğu
halda möminlərin əmin-amanlıqda olmasına çox böyük əhəmiyyət
verib. Müsəlmanları həmişə təşviq edərək, onların
şövqlərinin artmasına vəsilə yenə o olmuşdur.
Mütləq gücün sahibi olan Allah Quranda: "...Göylərdəki və
yerdəki ordular Allahın ixtiyarındadır. Allah biləndir,
hikmət sahibidir!" ("Fəth" surəsi, 4) ayəsində xəbər verdiyi
kimi, O, yer üzündəki bütün insanları da, orduları da Öz
qüdrəti altında saxlayandır. İman gətirməyənlər Allahın
sonsuz gücünü lazımınca qiymətləndirmədikləri üçün
Peyğəmbərimizə (s) əl uzatmağa cürət göstəriblər. Bunun
müqabilində Allah iman gətirməyənlərin Allah Rəsuluna (s)
qarşı qurduqları hiylələri aradan qaldırmaq üçün Quranda "İnanmayanlar
hiyləyə əl atdılar. Allah da onların hiyləsinə əvəz verdi.
Allah (bütün) hiyləgərlərdən tədbirlidir" ("Ali-İmran"
surəsi, 54) ayəsilə xəbər verildiyi kimi, ən qüsursuz
sistemi qurub. İman gətirməyənlərin özləri də yaxşılığına və
gözəl əxlaqına şəxsən şahid olduqları Allahın elçisi
Hz.Muhəmmədə (s) qarşı gizli planlar qurarkən bunu Allahın
onları eşitdiyindən və gördüyündən xəbərsiz ediblər.
Beləliklə, münafiqlər və aparıcı inkarçılar əslində
özlərinin ən böyük tələyə düşəcəklərini dərk edə
bilməmişdilər:
Hədislərdə Peyğəmbərimizin (s) ən böyük düşmənlərindən biri
olan Əbu Cəhlin Allahın elçisini öldürmək üçün həmişə fürsət
axtardığı xəbər verilir. İmam Buxari bununla bağlı İbni
Abbasdan bu məlumatı nəql edir:
Əbu Cəhl: "Əgər Muhəmmədi Kəbədə namaz qılarkən görsəm, onun
boynunu əzəcəyəm!", - dedi. Bundan sonra Allahın Rəsulu (s)
belə buyurdu: "Əgər belə bir hərəkət etsəydi, mələklər gəlib
hamının gözü qarşısında onu tutacaqdılar".
İbni İshaq, Beyhaqi və Əbu Nuaym da İbni Abbasdan bu
məlumatı nəql ediblər:
"Rəsulullah (s) səcdəyə gedəndə Əbu Cəhl böyük bir daş
götürüb ona tərəf getdi. Daşı atmaq məqsədilə yaxınlaşanda
qorxudan rəngi qaçmış, əli daşa yapışmış halda geri qayıtdı.
Qorxusundan əlindəki daşı başqa yerə tulladı. Qureyşlilər bu
vəziyyəti görüb "Nə oldu, nə baş verdi, danış görək", -
dedilər. Əbu Cəhl onlara belə cavab verdi: "Ona yaxınlaşanda
böyük bir dəvə gördüm. Ömrümdə başı və boynu bu qədər böyük
olan başqa bir dəvə görməmişdim. Əgər daşı atmağa
çalışsaydım, dəvə məni azı dişləriylə parça-parça edərdi.
Bundan sonra Allah Rəsulu (s) belə buyurdu: "Onun gördüyü
Cəbrail idi. Mənə yaxınlaşsaydı, Cəbrail onu tutub başqa bir
tərəfə fırladacaqdı"".
Allahın inayəti və himayəsi altında olan mübarək bəndəsi
Peyğəmbərimiz (s) əleyhinə bir çox tələlərin hazırlanmasına
və bu tələlərlə üz-üzə qalmasına baxmayaraq hər dəfə Allahın
vədinin eynilə gerçəkləşdiyini görüb, çətin kimi görünən
hadisələri Rəbbimizin yaratdığına və Onun hər hadisəni ən
xeyirli şəkildə nəticələndirəcəyinə iman gətirib. Özü heç
bir ziyana məruz qalmadan təbliğat aparmaq vəzifəsinə və
mübarizəsinə davam edib, Rəbbimizə həmişə etibar edib, Ona
arxalanıb. Peyğəmbərimizin (s) dərin təvəkkülünün
nəticəsində də Allah onu həmişə hər şeyə müvəffəq və güclü
edib.