Peyğəmbərimizin (s) Ayı iki yerə bölməsi
Peyğəmbərimizin (s) möcüzələrindən biri də Ayın yarılması hadisəsidir. Allah bu möcüzəvi hadisəni Quranda bildirmiş və bu böyük möcüzə ilə bağlı çoxlu sayda hədislərdə qeyd edilmişdir. "Qəmər" surəsində belə bildirilir:
Ayədə qeyd edilən "inşiqaqı-qəmər" ifadəsi "inşiqaq" və "qəmər"
sözlərindən meydana gələn bir ifadədir. "İnşiqaq"ın
törətdiyi feilin ərəb dilindəki kökü "yarmaq, dişin əti,
bitkinin torpağı yarıb çıxması" kimi mənaları verir. "İnşiqaq"
sözü isə "yarılmaq, parçalanmaq, bölünmək" mənalarına gəlir.
"Sirət" ensiklopediyasında Ayın yarılması möcüzəsi ilə bağlı
bütün hədislərdən çıxarılan bu qısa xülasə belə izah
edilmişdir:
Mədinəyə hicrətdən beş il əvvəl, hicri təqvimindəki ayın
14-cü günü bir axşam vaxtı idi. Və həmin vaxt yeni çıxan Ay
birdən-birə iki yerə bölündü. Bir hissəsi qarşıdakı təpənin
bir tərəfinə, ikinci hissəsi də digər tərəfinə düşdü. Bu,
bir saniyəlik hadisə idi. Sonra Ayın hər iki tərəfi birləşdi.
Hz.Peyğəmbər (s) həmin əsnada Minada idi. Hz.Peyğəmbər (s)
orada olanlara səslənərək "Baxın və şahid olun!" dedi.
Kafirlər Hz.Muhəmmədin (s) onları sehrlədiyini iddia etdilər
və buna görə də gözlərinin yaxşı görmədiyini söylədilər.
Orada olanlar: "Muhəmməd (s) bizi sehrləyə bilər, amma
burada olmayanları yox. Bir az da gözləyin, bu tərəfə
gələnlərdən soruşaq. Görək, onlar bu hadisəni görüblərmi?"
Uzaqdan gələnlər də bu hadisəyə şahid olduqlarını təsdiq
etdilər.
Ayın yarılması möcüzəsi başda Buxari və Müslim olmaqla,
Tirmizi, Əhməd ibn Hənbəl, Əbu Davud ət-Təyalisi, Hakim
ən-Nisaburi, Beyhaqi, Əbu Nuaym əl-Isfahani və Qazi Iyaz
kimi böyük hədis alimlərinin əsərlərində də qeyd
edilmişdir.31 Bu hədislərdən bəziləri belədir:
...Abdullah ibn Məsud (r.a.) belə buyurmuşdur: "Biz Minada
Peyğəmbərlə (s) birlikdə olarkən Ay iki yerə bölündü.
Peyğəmbər (s): "Şahid olun!" buyurdu. Və Aydan bir hissə
Hira dağı tərəfə endi".
Əbud Duha Müslim ibn Subayh da Məsruqa, o da Abdullah ibn
Məsuda istinadən: "Ay Məkkədə iki yerə bölündü" deyə
söyləmişdir...
Abdullah ibn Abbasdan (r.a.): "Rəsulullahın (s) zamanında Ay
iki yerə bölündü" - deyərək hadisəni danışmışdır.
...İbrahim ən-Nəhai Əbu Mamərdə nəql edib ki, Abdullah ibn
Məsud (r.a.) "Ay iki yerə ayrıldı" demişdir.
Buxari və Müslim İbni Məsuda istinadən (r.a.) belə nəql
etmişlər:
"Rəsulullahın (s) dövründə Məkkədə Ay iki yerə bölündü.
Allah Rəsulu belə buyurdu: "Baxın və şahid olun!"".
Ayın yarılması hadisəsinin Məkkədə baş verdiyi hədislərdə
açıq şəkildə bildirilmişdir. Bundan başqa, məkkəlilərin bu
möcüzənin baş verməsini Peyğəmbərimizdən (s) şəxsən
istədikləri də hədislərdə göstərilmişdir:
Buxari və Müslim Ənəsdən (r.a.) bunu nəql ediblər: "Dedi ki:
"Məkkəlilər Allah Rəsulundan (s) bir möcüzə göstərməsini
istədilər. Bundan sonra Ayın iki dəfə iki yerə bölündüyünü
göstərdi"".
Verilən məlumatlara görə, Qureyşli müşriklərin istəyindən
sonra Ayı iki yerə ayıran Hz.Muhəmmədə (s) inkarçılar yenə
də iman etməmişdilər. "Qəmər" surəsinin 2-ci və 3-cü
ayələrində bu həqiqətə belə diqqət çəkilir:
Ancaq belə böyük bir möcüzə qarşısında deməyə söz tapa
bilməyən müşriklər bu dəfə də Peyğəmbərimizin (s) onları
sehrlədiyini söyləyərək ona böhtan atmışdılar. Ayın iki yerə
ayrıldığını öz gözləri ilə görəndən sonra onlar
Peyğəmbərimizin (s) vicdanən haqq peyğəmbər olduğu qənaətinə
gəlməkdənsə, təkəbbürləri, ehtiras və qürurları üzündən
Allahın ayələrini qəbul etmədilər. Bu isə hansı möcüzəni
görsələr də iman gətirməyənlərin və Quranın: "...Gözümüz
bağlanmış, biz sehrlənmişik", - deyərlər" ("Hicr" surəsi,
15) ayəsində bildirilən kafirlərin müştərək xüsusiyyətidir.
İslam alimləri də öz əsərlərində Ayın yarılması möcüzəsindən
bəhs etmişlər. Alimlərdən biri əsərində bu hadisənin bir çox
səhabədən də müfəssəl və ətraflı surətdə xəbər verildiyini
və müşriklərin bu hadisə qarşısında nə qədər aciz duruma
düşdüklərini belə bildirmişdir:
"Rəsulullahın (s) mutəvatir (ən etibarlı) və ən böyük
möcüzəsi Ayın yarılmasıdır. Bəli, Ayın iki yerə ayrılması
möcüzəsi müxtəlif yollarla mutəvatir xəbər qismində İbni
Məsud, İbni Abbas, İbni Ömər, İmam Əli, Ənəs, Huzeyfə kimi
bir çox böyük səhabələrə istinadən dəfələrlə qeyd edilməklə
yanaşı, Quranın şübhələnməyə yer qoymayan hökmü olan "Saat (qiyamət
saatı) yaxınlaşdı və Ay parçalandı" ayəsi həmin böyük
möcüzəni aləmə elan etmişdir. Həmin vaxt inadkar Qureyş
müşrikləri bu ayənin verdiyi xəbəri inkar etməyiblər, bəlkə
"sehrdir" deyiblər. Deməli, Ayın yarılması kafirlər
tərəfindən də qəti qəbul olunmuşdur".
Bəzi İslam alimləri Peyğəmbərimizin (s) möcüzələrinin bir
hikmətinin də Əbu Cəhl kimi zalım bir insanla Əbu Bəkir kimi
yüksək əxlaqlı bir insanın arasındakı fərqləri çox yaxşı
şəkildə ortaya çıxarmaq olduğunu əsərində belə bildirmişdir:
"Möcüzə peyğəmbərlik vəzifəsinin sübutudur və inkar edənləri
razı salmaq üçündür, məcbur etmək üçün deyil. Elə isə
peyğəmbərlik xəbərini eşidənlər üçün onları razı salacaq
mahiyyətdə möcüzə göstərmək lazımdır. Başqa yerlərə
göstərmək və ya məcbur etmək dərəcəsində meydana gətirmək,
Allahın hikmətinə zidd olduğu kimi dünyaya gəlib vəzifə
sahibi olmağın sirrinə də müxalifdir. Çünki "Ağıla qapı
açmaq ixtiyarını əlindən almamaq" təklifinin sirrini zəruri
edir.
Əgər oxşarı olmayan şeyi yaradan Hökm sahibi Ayın iki yerə
ayrılmasını filosofların həvəslərinə görə bütün aləmə
göstərmək üçün bir-iki saat eləcə buraxsaydı və bəşərin
ümumi tarixinə keçsəydi, həmin vaxt göy üzündə meydana gələn
hadisələr kimi ya peyğəmbərliyin sübutuna dəlil olmazdı və
Hz.Muhəmmədin (s) peyğəmbərlik xüsusiyyəti qalmazdı, ya da o
qədər açıq olacaqdı ki, insan ağlını məcbur edəcək, ağlın
düşünmək qabiliyyətini əlindən alacaq, istəsə də, istəməsə
də peyğəmbərliyi təsdiq edəcəkdi. Əbu Cəhl kimi kömür ruhlu,
Əbu Bəkir Sıddıq kimi almaz ruhlu adamlar eyni səviyyədə
qalacaq, imtahan sirri aradan qalxacaqdı..."
Kainatdakı bütün varlıqlar və cisimlər kimi Rəbbimizin
qüdrətində olan Ay da bizə Allahın istədiyi şəkildə görünə
bilər. Bir şeyin baş verməsi üçün Quranda bildirildiyi kimi
Allahın "Ol!" deməsi kifayət edir. Ayədə belə buyurulur:
Bütün bu bilgilər bir daha göstərir ki, Allah Öz müqəddəs
elçisi olan Hz.Muhəmmədi (s) bütün insanlardan üstün edib,
ona sonuncu haqq kitab olan Qurani-Kərimi vəhy edib, ona
insanların ürəklərini yumşaldacaq və onların iman
gətirməsinə vasitə olacaq möcüzələrlə böyük bir lütf və
mərhəmət göstərib. Bəzi insanlar öz axirət həyatlarını xilas
edəcək şəkildə imana qovuşub, bəziləri isə inkar etməkdə
davam edərək sonsuz həyatlarında itkiyə və əzaba məruz
qalanlardan olublar. Allah Peyğəmbərimizi (s) söylədiyi
məsələlərdə həmişə haqlı çıxarıb.